မွန္မွန္ကန္ကန္ ရွိေစခ်င္

အခုတစ္ေလာ အင္း...... ေျပာရရင္ေတာ့ ၂၀၀၈ ကုန္ခါနီးကေန ယေန႔အခ်ိန္ထိေပါ့ေလ အစစ ပစၥည္းေတြ ေစ်းေတြက်ပါတယ္။ အဲဒီလိုက်တဲ့ အခ်ိန္မွာ ေရာင္းတဲ့သူေတြကလည္း အၿပိဳင္အဆိုင္ ေစ်းေတြခ်ေရာင္းသလို လက္ေဆာင္ေတြေပး ကံစမ္းမဲေတြ ေပးနဲ႔ေပါ့။ ေစ်းႏႈန္းေတြ ဘယ္ေလာက္နဲ႔ ေရာင္းေနပါၿပီ ဆိုတာကိုလည္း ဂ်ာနယ္အသီးသီးမွာ ေၾကာ္ျငာၾကပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ၀ယ္ယူတဲ့ပစၥည္းေတြ အေပၚ အာမခံဘယ္လို ေပးေၾကာင္းလည္း ေ၀ေ၀ဆာဆာ ေဖၚျပၾကပါတယ္။

ဒါေပမယ့္ တကယ္သြား၀ယ္တဲ့အခါမွာ ေၾကာ္ျငာထားတဲ့ ေစ်းႏႈန္ေတြ မရေတာ့တဲ့ အေၾကာင္းကို အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးျပ ျငင္းဆန္ ခံရပါတယ္။ တခ်ိဳ႕ကေတာ့ စတင္၀ယ္ယူခ်ိန္မွာေတာ့ ရႊန္းရႊန္းေ၀တဲ့ အာမခံခ်က္ေတြ ကိုပါးစပ္နဲ႔ေပးၿပီး ၀ယ္ယူတဲ့ပစၥည္း တစ္ခုခုျဖစ္လို႔ သြားျပတဲ့ အခါမွာေတာ့ စကားေျပာေကာင္းေနတုန္း အလွဴခံ၀င္လာလို႔ စိတ္တိုသြားတဲ့ မ်က္ႏွာေပးမ်ိဳးေတြနဲ႔ အာမခံကတ္ျပားပါလား။ အာမခံကတ္ျပား မပါရင္မရပါဘူး။ စသည္ျဖင့္ေပါ့။ ျငင္းဆန္ခံရျပန္ပါတယ္။ ဒါဆို အစကဘာလို႔ ဒီလိုေျပာသလဲဆိုေတာ့ မသိသလိုမ်က္ႏွာေပးေတြနဲ႔ ၊ ဘာေတြ လာေျပာေနတာလဲ ဆိုတဲ့ပံုစံမ်ိဳးေတြနဲ႔ ဆက္ဆံခံရျပန္ပါတယ္။ (အဲဒီဆိုင္က အာမခံကတ္ျပား လည္း ဘယ္တုန္းကမွ မေပးဘူးပါဘူးတဲ့။ )

စားသံုးသူဆိုတာ ေစ်းကြက္က အမွန္တကယ္ေပးႏိုင္တဲ့ Message ကိုလိုခ်င္တာပါ။ (အဲလိုေျပာလို႔ ကၽြန္ေတာ္က ဘာလည္းဆိုေတာ့ ဘာမွ မဟုတ္ပါဘူး၊ သာမာန္လူတစ္ေယာက္ ခံစားမိသလို ေျပာတာပါ။) အခုေတာ့ အေျပာတစ္မ်ိဳး အလုပ္တစ္မ်ိဳး...၊ ဒီလိုမ်ိဳးေတြ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဆက္ဆံခံရတာလည္း ႏွစ္ေပါင္းမနည္းေတာ့ပါဘူး။ ႐ိုးေနပါၿပီ။ ဒါေပမယ့္ အစစေျပာင္းလည္းမႈေတြ ရလာၿပီဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မွန္ကန္တိက်မႈကို တကယ္ခံစားခြင့္ ရၿပီထင္ခဲ့တာ။ ေလးျဖဴရဲ့... သီခ်င္းထဲကလို... ညည္းခ်င္းေလး ခ်လိုက္ခ်င္ပါရဲ့......။

``အရင္လိုပါပဲ..... အရင္လိုပါပဲ..... အရင္လိုပါပဲ.....´´


မွတ္ခ်က္။ ။မွန္ကန္တိက်စြာ ေရာင္း၀ယ္ေပးေနေသာ ဆိုင္မ်ား ကို မဆိုလိုပါ။

Post a Comment

ေျပာခဲ့ႏိုင္ပါတယ္။ တစ္ခုခုေပါ့

To be published, comments must be reviewed by the administrator *

Previous Post Next Post
Post ADS 1
Post ADS 1